Saturday, October 30, 2010

Alhamdulillah.......

aku rasa dh lama kot x bkak blog aku nie....heheheehee...biase la...busy ckit..so, xde mase nk bukak blog nie...setelah sebulan tidak melontarkan idea ke laman kreatif ini, rasa cam otak dah beku dan xleh pkir pape...hahahahaa...tambah2 ag sekarang tgh mood exam....tapi walaupun mood exam, takkan la asyik mengadap buku je kan..otak dan mata pon nk rehat gak...at least bg la mata tue tgk benda2 yg fun ckit...baru la fresh ckit mata dan otak kita nie...hihihii...

eh,lupa plak nk tnye...u all sihat x???Alhamdulillah,nmpknya u all sihat semuanya... itulah nikmat yg semestinya kita sama2 syukuri...semalam mata kita tertutup sementara seakan2 mati untuk merehatkan badan kita yang telah sehari suntuk bekerja...hari ini mata kita dapat celik sekali lagi..dapat melihat dunia,dapat lihat muka kawan kita, dapat tengok muka org kesayangan kita..tapi ingat!!!! TIDAK SEMUA MATA YANG TERBUKA ITU CELIK & TIDAK SEMESTINYA MATA YANG TERTUTUP ITU BUTA...aku berharap u all faham la ek ayat tue...lau x paham gak.."lu pikir la sendiri!!!!!

harapan aku agar korang dapat memanfaatkan nikmat kehidupan yang dipinjam sementara oleh Yang Maha Pencipta...dunia ini adalah pinjaman semata-mata..Dia dapat lenyapkan segala-galanya dalam sekelip mata sahaja..so,sudah menjadi kewajipan kita..sentiasa sujud kepadaNya dan mengangkat,menadah tangan memohon keredhaan daripada Allah..

urm..mase pon dah nk Maghrib..so,aku rase better aku cau dulu sebelum seruan azan berkumandang jap ag...so,have a nice day!!!

wassalam....

No comments:

Post a Comment