Thursday, March 31, 2011

Nasi Kerabu

8.45pm
dh sampai dh kat pasar mlm puncak alam....dh 3 bln x dtg cni...rindu la....hihihhiii.....
cam biase bila dh smpai sni, aku xtau nk beli ape....
xkan asyik beli mi kawah je....

9.00pm
aku still ag cri mknn....xtau nk mkn ape.....urm, akhirnya aku beli dulu mknn wajib aku...KOPOK LOSONG....
best tau....lemak berkrim disukai ramai....heheheehe...


9.10pm
urm..best gak nasik kerabu tue...
"makcik, nasi kerabu 1 bungkus....."
dh lama x mkn nasi kerabu......
bila tgk je nasi kerabu...teringat kat kg....
umi....rindu nk mkn nasi kerabu umi....

sebenarnya aku tulis bnda nie sbb nk bgtau yg aku mkn nasi kerabu je....sbb aku dh lama xmkn nasi kerabu...hahahahaah.....boleh thn la sdpnya nasi kerabu mkcik tue.....tp still xleh lawan nasi kerabu umi aku...sdp!!!!!!

umi.....nk mkn nasi kerabu!!!!!!!

Nasi Kerabu Biasa (RM 3)

No comments:

Post a Comment