Monday, April 4, 2011

ABPBH 2010: Best!!!!!

Hebat..best....memukau...menarik....mmg best gler2 der anugerah bintang popular td....pergh!!!aku suka gler tgk td....dh la pengacaranya shira,kak engku n zizan...mmg kelakar la....xsia2 aku p tgk tv n tnggu live abp nie...

tahniah diucapkan kepada Shaheizy Sam kerana dinobatkan sbg BINTANG PALING POPULAR 2010...ape yg aku nk ckp kat die..."u deserve it!!!!u mmg ade class la derr!!!!" ape yg menariknya bila die ckp....
"time kasih dato' siti sbb tarik diri...." hahahaaha...satu statement yg mmg kelakar dan menarik....aku mmg suka tgk si sam nie berlakon....menghayati watak derr.....

tahniah gak aku ucapkan kat zizan...sbb mng award ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR....aku dh agak dh...mmg die akan menang punyer....die mmg lawak kot....tp yg xleh blah nye die macam sdih plak bla bg ucapan....tp apa2 pon aku suka die mng award tue.....dh la jd pengacara...mng award plak...mmg murah la rezki si zizan nie....

si cantik molek...lisa surihani pon mng gak...cute gler la die...mmg cute, cntik, jelita, menawan and segala2 yg menarik ade la kat die...urm..lisa mmg layak dpt award PELAKON FILEM WANITA POPULAR sbb die pndai berlakon dan bnyk filem lakonan die kat panggung wayang tue...dah la cntik...sape yg x berkenan derr!!!!hahahaaha...(tp aku sedar diri...die mane la pndg org mcm aku nie...)

crew abp mmg bijak membuat kejutan...kemunculan USOP yg berlakon dlm hantu kak limah balik umah mmg satu tindakan yg amat2 bijak...kemunculannya mengumumkan pemenang bintang paling popular membuatkan satu area of stars tue bersorak n bergema dgn sorakan peminat.....xsgka si USOP nie mmg ramai peminat....mmg class la usop nie.....

ape yg aku nk katakan kat sini...abpbh kali nie mmg best sgt2.....dgn persembahan n pemenang skali...sume la...mmg happening gler2.....so, nntikan gambar2 pemenang yg akan aku upload nnti ye....for the time being, korg layan la dulu gmbr kat bwh nie....

BINTANG PALING POPULAR ABPBH 2010

PELAKON KOMEDI LELAKI POPULAR

PELAKON FILEM WANITA POPULAR

***kdg2 aku pkir...best gak jd artis kan....teringin gak nk jd popular....hihihhiii

No comments:

Post a Comment