Monday, June 13, 2011

SimplySITI


aku xtau nape aku minat giler kat CT nie....
dari aku sekolah rendah ag aku minat die....
sampai la skrg aku still admire die....

bg aku....
CT nie baik..sopan...lemah lembut....
cantik....suara sedap bak buluh perindu....
cair doe aku dgr suara die....
dgr lagu die bnyk kali pon x boring....
die ada aura tersendiri....
oh CT.....

dulu...CT free hair....
cantik je rambut die....

chantek nye CT senyum.....
cantik rambut CT....bunga utk sape tue????

tapi pada 21 Ogos 2006....
CT kawen!!!!!
die pilih Datuk K.....
mula2 cam hampeh je CT pilih org yg cmtu jd suami....
tapi...aku kene redha....
itu pilihan CT.....
apa yg CT suka, aku suka gak.....
aku bahgia lau tgk CT bahgia.... :)

CT dan Datuk K masa lepas akad nikah...
majlis persandingan CT....sweet giler CT....
bak kata pepatah....
dulu lain,sekarang lain....
dulu CT free hair...sekarang dh slow2 pkai tudung....
mula2 CT kata nk pakai tudung....
tapi for now imej die skrg berselendang...
bagi aku....
apa pon yg CT wat..CT pakai...semuanya cute...
sweet je...... :)

cantiknya CT..cair doe aku....




oh CT......
manisnya senyuman CT......
itu la CT.....CT x pernah berubah...
CT yg aku kenal dulu dgn skrg sama je...
yg bezanya dulu single....
tapi skrg dh isteri org...(sedihnyer...)
apa yg aku dpt katakan kat sini...
CT makin cantik!!!!!
tauke SIMPLYSITI la katakan....hihihi

romantik kan......lau la laki tue adalah aku....indahnya dunia...    






SITI NURHALIZA BT TARUDIN....
yang dilahirkan pada 11 Januari 1979.....
aku tetap meminatimu.....
dulu, kini dan selamanya..... :)


**p/s: aku tetap menanti kehadiran cahaya matamu Dato' CT....


No comments:

Post a Comment